11/3/09

CONCLUSIONS inicials extretes de l'activitat "Qüestionari d'Avaluació Inicial"

Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?

Definitivament, les TIC condicionen a nivell social.... En primer lloc, aquesta assignatura, basada en les TIC, m’ocupa un temps essencial per a poder-me adaptar als canvis que les TIC generen dia a dia en sí mateixes, i que m’obliguen, com a persona social que sóc a adaptar-m’hi o bé quedar-me fora i sense avenç.
El que sento és que tothom, li agradi o no, es veu, en un moment donat a adaptar-se obligatòriament i invertir part del seu temps vital a aquesta adaptació.
Sempre m’han fet embogir, ja que em costa de comprendre-les. El que sento, peò, és que em cal relaxar-me i comprendre que el temps dedicat a la meva adaptació, és temps d’inversió de futur. Potser aleshores aprendré a valorar-ho d’una manera diferent i enriquidora per a mi mateixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada